ян. 23

ТРИ КЛЮЧОВИ ФУНКЦИОНАЛНОСТИ НА ДОБРАТА ПОС СИСТЕМА

Не всички ПОС системи са тъждествено равни. Всъщност, различията по между им са повече, отколкото предполагате. Всеки ресторантьор рано или късно се сблъсква с момента, в който трябва да избере най-подходящата за своя бизнес система. Този избор може да отнеме доста часове и дни във взимане на решение.

ПОС системата е централната нервна система на ресторанта, тя записва вашите поръчки, насочва ги към точките за изпълнение, разделя и помни начините на плащане и пази цялата ценна за вас информация. Разбира се сервитьорите са тези, които целодневно работят с нея и най-много имат нужда от вашият точен избор. Защо не погледнете и от техният ъгъл? Те са добре запознати с функционалностите, които ще улеснят работата им.

Ето 3 важни характеристики, които сервитьорите се нуждаят в ресторантската POS система.

1. ЛЕКОТА И БЪРЗИНА ПРИ ИЗПОЛЗВАНЕ

Това е първата и най-важна характеристика, която трябва да споменем, защото тя обхваща всички други функции, които ще опишем по-долу. Ресторантьорската дейност е динамичен процес, няма време за губене, клиентът не бива да чака твърде дълго по никакви причини – иначе го губите. Ето защо на софтуерно ниво сервитьорите искат гъвкав и интуитивен продукт, с който да не пилеят излишно време в маркиране. Бързината при подаването на поръчките, точно описаните изисквания на клиента и правилното им проследяване е ключов елемент. Друго много важно условие е той да бъде лесно разбираем за да не се губи излишно време в обучение на нов персонал.

2. ПЕРСОНАЛИЗИРАНЕ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ

Независимо дали става дума за скица на салона, залата или градината, добрата визуализация в разположението на масите за обслужване, статуса им – заета/свободна и бързият достъп до извършване на дадена операция са много важни за работещият персонал. За сервитьорите е от изключителна важност да могат лесно да разделят дадена сметка на две маси, да я прехвърлят на свой колега или да обслужат маса на друг сервитьор, като това не отнема твърде много от времето и вниманието им. Софтуера трябва да способства дейността на персонала без да затруднява процеса.

3. ОБЛАЧНИ УСЛУГИ

Ето още едно ниво, на което Вашата POS система трябва да бъде в крак с времето, и което е от изключителна важност за Вашия персонал. Представете си ситуация, в която клиент прави резервация на определена маса за 20:00ч., и това по никакъв начин не е отразено в ПОС системата. Малко преди споменатия час, някой от персонала настанява клиенти на вече резервираната маса. Доста неприятна ситуация, но част от реалността. Всъщност тази грешка може лесно да бъде избегната при избора на ПОС система. Свързаност на системите, това е съвременното развитие на технологиите. Мислете за дългосрочното развитие на бизнеса Ви и за възможността да свързвате своята ПОС система с различни облачни платформи за услуги.

 

Leave a reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *