Мистрал Софтуер Мистрал Софтуер Мистрал Софтуер Мистрал Софтуер
  • Решения
    • За ресторанти
      • Мобилно маркиране
      • Управление на поръчките
      • Кухненски дисплей
      • Оборудване за заведение
    • За магазини
      • За бързооборотни стоки
      • Самообслужване
      • Оборудване за магазин
    • Други
      • Мобилни справки
      • Облачна лоялна система
      • Индивидуални документи
      • Дистанционно управление
    • Интеграции
      • e-commerce интеграция
      • Datecs Pay
      • Портали за поръчки
      • Портали за резервация
  • Цени
    • Софтуер
    • Обслужване
  • Нашите клиенти
  • Контакти
    • Централен офис
    • Дистрибуторска мрежа
  • За нас
    • За компанията
    • Партньори
    • Дистрибутори
    • Препоръки
    • Новини
  • EN
Мистрал Софтуер Мистрал Софтуер
  • Решения
    • За ресторанти
      • Мобилно маркиране
      • Управление на поръчките
      • Кухненски дисплей
      • Оборудване за заведение
    • За магазини
      • За бързооборотни стоки
      • Самообслужване
      • Оборудване за магазин
    • Други
      • Мобилни справки
      • Облачна лоялна система
      • Индивидуални документи
      • Дистанционно управление
    • Интеграции
      • e-commerce интеграция
      • Datecs Pay
      • Портали за поръчки
      • Портали за резервация
  • Цени
    • Софтуер
    • Обслужване
  • Нашите клиенти
  • Контакти
    • Централен офис
    • Дистрибуторска мрежа
  • За нас
    • За компанията
    • Партньори
    • Дистрибутори
    • Препоръки
    • Новини
  • EN
  • Самообслужване

    Направете пазаруването забавно за клиентите и намалете разходите.
  • Намалете разходите за персонал и облекчете работата на отдел човешки ресурси, внедрявайки система за самообслужване. Ние имаме опит с тази технология и разполагаме със собствено решение за самообслужване с безналично плащане.

    - По-голям избор за клиента

    Предложете повече възможности за клиентите си. Ще се изненадате колко много от тях предпочитат удобството на самообслужването.
    Гарантирайте добро обслужване дори и в най-натоварените часове. Вече няма нужда да точно да предвиждате човеко-потока. Избегнете дългите опашки и недоволни клиенти. Системата за самообслужване е една непрекъснато работеща каса, независимо от моментната натовареност на магазина.
    Дайте възможност на клиента купуващ от един до пет артикула да пропусне опашката и комуникацията с персонал, за да приключи по-бързо с покупката.

    - Без опашки в натоварените моменти

    - Предпочитано от клиенти с малко на брой артикули

    Използвайте спестените средства за персонал, за да предложите стоките на нова по-ниска цена. Комбинирайте точките за самообслужване с лоялна програма и допълнително стимулирайте клиентите си.
    - По-ниска себестойност на предлаганата услуга
    Какви са предимствата на самообслужването?

КОНТАКТИ

София, п.к. 1510, ж.к. Хаджи Димитър, ул. Васил Кънчев №26, Бизнес център „Стефан Караджа“, вх. Д, ет. 5 Phone: +359 2 462 71 35 , +359 2 462 71 34 Fax: ДЕЖУРЕН ТЕЛЕФОН: 0894 450 668 - за клиенти с абонамент в извънработно време! E-Mail: office@mistral.bg

BLOG

  • ТРИ КЛЮЧОВИ ФУНКЦИОНАЛНОСТИ НА ДОБРАТА ПОС СИСТЕМА януари 23, 2018
  • ВАШАТА ПОС СИСТЕМА ЩЕ ВИ ПОМОГНЕ ДА ОПТИМИЗИРАТЕ МЕНЮТО СИ януари 11, 2018
  • СЪВРЕМЕННИТЕ ПОС СИСТЕМИ МОГАТ ДА ПРОМЕНЯТ БИЗНЕСА ВИ декември 19, 2017
  • СТАРТИРАЙТЕ ЛОЯЛНА ПРОГРАМА декември 18, 2017

ПОДДРЪЖКА

ИЗТЕГЛЯНЕ НА ФАЙЛОВЕ И ВИДЕО УРОЦИ
ДОСТЪП ДО FTP

ВЪВЕЖДАНЕ НА ДАННИ СЛЕД МИГРАЦИЯ НА СОФТУЕР ПО НАРЕДБА Н-18

ПРОЕКТИ

Подкрепа за малки предприятия с оборот над 500 000лв. за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19

KNOWLEDGE BASE

СЛЕДЕТЕ НИ В

  

 

Мистрал Софтуер © 2020 . Всички права запазени.
Този уебсайт използва бисквитки (cookies). Използваме бисквитки, за да осигурим оптимален достъп до информацията на сайта. Не предоставяме събраната информация към трети страни и не я използваме за маркетингови цели. Кликвайки на бутона Вие се съгласявате със събирането на бисквитки за посочените по-горе цели.СЪГЛАСЕН СЪМОТКАЖИ