Намалете разходите за персонал и облекчете работата на отдел човешки ресурси, внедрявайки система за самообслужване. Ние имаме опит с тази технология и разполагаме със собствено решение за самообслужване с безналично плащане.
- По-голям избор за клиента
Предложете повече възможности за клиентите си. Ще се изненадате колко много от тях предпочитат удобството на самообслужването.
Гарантирайте добро обслужване дори и в най-натоварените часове. Вече няма нужда да точно да предвиждате човеко-потока. Избегнете дългите опашки и недоволни клиенти. Системата за самообслужване е една непрекъснато работеща каса, независимо от моментната натовареност на магазина.
Дайте възможност на клиента купуващ от един до пет артикула да пропусне опашката и комуникацията с персонал, за да приключи по-бързо с покупката.
- Без опашки в натоварените моменти
- Предпочитано от клиенти с малко на брой артикули
Използвайте спестените средства за персонал, за да предложите стоките на нова по-ниска цена. Комбинирайте точките за самообслужване с лоялна програма и допълнително стимулирайте клиентите си.
- По-ниска себестойност на предлаганата услуга
Какви са предимствата на самообслужването?