Дек. 18

СТАРТИРАЙТЕ ЛОЯЛНА ПРОГРАМА

Програмата за лоялност е това, което може да накара клиентите ви да изберат вас пред някой друг. Може да ги мотивира да ви посещават по-редовно и най-вече да ви предостави информация за навиците и предпочитанията им. А какво по-ценно от информацията?

Тук ще Ви представим четири популярни стъпки в стартирането на лоялна програма.

1. ПРЕДЛОЖЕТЕ ПОВЕЧЕ ПРОМОЦИИ НА ЛОЯЛНИТЕ СИ КЛИЕНТИ.

Изгответе за тях качествени карти с красив дизайн, персонализирайте ги, придайте им стойност, направете така, че клиентите да ги харесват. Това ще бъде един добър повод те да се сетят за вас. Заложете на дългосрочните взаимоотношения с важните за бизнеса Ви хора. Стимулирайте ги с бонус система от по-висок клас, изградете я така, че да се превърнете в предпочитаното от тях място.

2. ОПОЗНАЙТЕ КЛИЕНТИТЕ СИ.

Най-хубавото на лоялната система е това, че тя Ви дава информация за клиента. Опознавайки предпочитанията на клиентите си, ще можете да направите ефективно таргетиране. Така ще им предложите най-подходящата за тях бонус схема. Колкото по-доволни клиенти имате, толкова по-често те ще се връщат при вас.

3. ИЗПРАТЕТЕ ПРАВИЛНОТО СЪОБЩЕНИЕ ПО ПОДХОДЯЩ НАЧИН.

За да стимулирате потребителската активност на клиентите си, комуникирайте с тях. Вече разполагате с информация за профилната им група, знаете какво харесват, изпратете им персонално съобщение със специално предложение. Използвайте активно социалните мрежи за връзка с тях. Бъдете в крак с времето, направете го по начин, който отговаря на съвременните технологии.

4. ДАЙТЕ ХОД НА ПРОГРАМАТА „ЕЛЕКТРОННА КАРТА ЗА ЛОЯЛНОСТ“

Разгърнете политиката си и създайте електронна карта за лоялност. По този начин ще улесните още повече комуникацията с клиентите си. Ще получите възможност за обратна връзка. Това е много важен елемент за правилното развитие на бизнеса Ви. Създайте допълнителна бонус система, с която да мотивирате клиента да даде оценка след посещението си. Това е изключително важно за развитието и подобряването на предлаганите услуги.

Отношението към клиента е ключов фактор за успешното развитие на бизнеса. Най-успешната реклама е тази „от уста на уста“. Направете клиентите си щастливи, покажете им отношение, накарайте ги да се почувстват специални и те ще направят бизнеса Ви успешен.

Leave a reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *