Програмата за лоялност е това, което може да накара клиентите ви да изберат вас пред някой друг. Може да ги мотивира да ви посещават по-редовно и най-вече да ви предостави информация за навиците и предпочитанията им. А какво по-ценно от информацията?
Тук ще Ви представим четири популярни стъпки в стартирането на лоялна програма.
1. ПРЕДЛОЖЕТЕ ПОВЕЧЕ ПРОМОЦИИ НА ЛОЯЛНИТЕ СИ КЛИЕНТИ.
Изгответе за тях качествени карти с красив дизайн, персонализирайте ги, придайте им стойност, направете така, че клиентите да ги харесват. Това ще бъде един добър повод те да се сетят за вас. Заложете на дългосрочните взаимоотношения с важните за бизнеса Ви хора. Стимулирайте ги с бонус система от по-висок клас, изградете я така, че да се превърнете в предпочитаното от тях място.
2. ОПОЗНАЙТЕ КЛИЕНТИТЕ СИ.
Най-хубавото на лоялната система е това, че тя Ви дава информация за клиента. Опознавайки предпочитанията на клиентите си, ще можете да направите ефективно таргетиране. Така ще им предложите най-подходящата за тях бонус схема. Колкото по-доволни клиенти имате, толкова по-често те ще се връщат при вас.
3. ИЗПРАТЕТЕ ПРАВИЛНОТО СЪОБЩЕНИЕ ПО ПОДХОДЯЩ НАЧИН.
За да стимулирате потребителската активност на клиентите си, комуникирайте с тях. Вече разполагате с информация за профилната им група, знаете какво харесват, изпратете им персонално съобщение със специално предложение. Използвайте активно социалните мрежи за връзка с тях. Бъдете в крак с времето, направете го по начин, който отговаря на съвременните технологии.
4. ДАЙТЕ ХОД НА ПРОГРАМАТА „ЕЛЕКТРОННА КАРТА ЗА ЛОЯЛНОСТ“
Разгърнете политиката си и създайте електронна карта за лоялност. По този начин ще улесните още повече комуникацията с клиентите си. Ще получите възможност за обратна връзка. Това е много важен елемент за правилното развитие на бизнеса Ви. Създайте допълнителна бонус система, с която да мотивирате клиента да даде оценка след посещението си. Това е изключително важно за развитието и подобряването на предлаганите услуги.
Отношението към клиента е ключов фактор за успешното развитие на бизнеса. Най-успешната реклама е тази „от уста на уста“. Направете клиентите си щастливи, покажете им отношение, накарайте ги да се почувстват специални и те ще направят бизнеса Ви успешен.